Monday, April 23, 2012

Dež.
Postelja.
Pižama.
Filmi.
Knjiga.
Spanje.
Nič ljudi.

V zadnjem času je bilo vse zelo pestro. In luštno. 
Novi obrazi. In tisti prijetni poznani, katerih družba je balzam. Nove ideje, nove realizacija. Pa malo pritiska iz vsake strani, da so stvari ostale v pogonu. Zaradi veliko dela sem pozabila na zadostno gibanje, zadostno spanje in zadostno količino samote. Tak človek sem. Samota mi je svetinja - mislim moram dati dovolj prostora, da zaplavajo in se uredijo. Samota mi je tak, prijeten 'reset', da mi moči in novega zagona! In včeraj sem si to privoščila s polno žlico.

P.s.: S tem se tudi opravičujem za nedosegljivo številko!


(Ste že gledali film BIUTIFUL? Če ne, toplo priporočam!)

Vsem umetnikom življenja želim kreativnosti poln teden! *

No comments:

Post a Comment