Saturday, November 27, 2010

Cap ou pas cap?

Cap!


In sem tu in pišem.
Danes samo tako malo za začetek, za ogrevanje.  :-)


Da bi o filmu, ki me čara že en teden? Pa dajmo!
Jeux d'enfants (eng.: Love Me If You Dare - http://www.imdb.com/title/tt0364517/ ). To je moj stil. Film, meni osebno ne samo vreden ogleda, ampak vreden kar večkratnega gledanja. Pa brez skrbi prosim, po tednu dni od prvega ogleda sem še vedno pri št. 1! Gotovo pa to ni tudi končno število! :-)
Film govori o fantu in dekletu, prijateljih, ki si stojita ob strani od malega. Skozi čas pa... Poglejte si film! Je eden tistih, o vsebini katerih se ne govori. Sploh pa ne, če je pripovedovalec malo štorast z opisnimi besedami in nehote skozi svoji pripoved uniči pravi čar.  Torej, ne samo zgodba, tudi sam način razvijanja zgodbe, glasba, kamera. Prepletanje čarobnosti, cap!


Malo za gušt, lepim enega izmed komadov v filmu:


ZAZIE - La Vie En Rose


(Če se že lotite maltretirati ju tubo, si zarolajte še kak njen komad. Mademoiselle/Madame imajo občutek!)

No comments:

Post a Comment