Thursday, August 30, 2012

Every girl should use what Mother Nature gave her before Father Time takes it away.

Rada imam naravno in preprosto. Tudi v kopalnici! 
Danes popoldan sem si privoščila nekaj dobrot in z njimi očistila in nahranila kožo ter okrepila lasišče. 

  
Pred okupacijo kopalnice sem si v eno skodelico pripravila zmes olivnega olja (2 čajni žlički), kave (2 čajni žlički), sladkorja (ena zvrhana čajna žlička) in popestrila vsebino s ščepcem posušene mete.
Koža na mojem obrazu je sveža, gladka in izgleda zdravo! 


V drugo skodelico sem si postregla z olivnim oljem in ga pred šamponiranjem vtrla v lase. Z lasmi dela čudeže. Konkretno nahrani lasišče, lasje pa se lepo svetijo. 
Preostanek pa - na kožo po tuširanju. Raznih mlek in losjonov že dolgo ne uporabljam in mislim, da mi je koža že hvaležna za to.


Na krožnik sem vsula zajeten kupček morske soli. Piling iz soli uporabim za celo telo, tudi za obraz, kadar mi čas ne dopušča bolj gurmanskih posegov.


Sem ena od prepričanih -  kar nam ponuja narava, je gotovo najboljše. In najceneje! Privoščite si podobne lušte kdaj pa kdaj!


Več o tem čemu služijo posamezne sestavine pa kdaj drugič. Danes me (zaradi razvajanja v kopalnici) čas lovi!

Lahko noč*

No comments:

Post a Comment