Wednesday, September 05, 2012

Prvi septembrski ponedeljek...

... je minil v znamenju telesu prijaznega fizičnega dela. A kljub lahkoti slednjega, sem čutila rahle bolečine v rokah že naslednji dan. Moji predniki z vasi gotovo ne bi bili navdušeni nad (ne)pripravljenostjo mojega telesa. O-ou!

Prekladanje starih drv je po spremenljivki sile teže veliko lažje kot zlaganje novih, saj so popolnoma suha! Pa vendar - ves prah in ostanki njegovih bivših podnajemnikov zna biti dihalom izredno neprijetna zadeva. In čemu smo se lotili tega posla? 

Lansko poletje sem se preselila na Rudnik. Spodnji Rudnik. S prijatljico sva se odločili, da s skupnimi močmi umazani, zapuščeni ter v vsakem pogledu popolnoma zanemarjeni hišici z gospodarskim poslopjem in prikupnim vrtom vdahneva svežino! Kako? Tako, da se tja preseliva. Poletje 2011 je bilo tako v znamenju obnavljanja bivalnih površin. Z lastniki sva bili dogovorjeni, da je najina pomoč vredna nekaj odbitih najemnin. Izplačalo se je! Jaz sem nad novo (pa vendar preprosto) podobo mojega stanovanja zelo nadvušena. In kar me osrečuje še bolj - moji obiski se tu počutijo domače, cosy, tres tres bien, bardzo dobrze, sehr komfortable und so! 

(ko mi ga uspe pospraviti ^^, očedim prispevek s kakšno fotografijo!:)

Ah, uspelo nam je! Vse od prvih znojnih kapljic in slabostih pri pucanju pa do navdušenosti ob tazadnji podobi (pa vendarle ne popolnoma zadnji!). 
Zdaj pa, po par mesečnem mirovanju, na vrsto prihajajo nove stvari - najprej prostor v 'drvarnici', ki bo naša nova delavnica. Upam, da bo šlo čimveč stvari po planu in jo kmalu opremimo z veliko delavno mizo, kakšnim pripomočkom za tisk, fotografijo, šivanje in preostalo kreativo :) Držite pesti!! 
In ker mi je bilo po uspešni in precej estetski obnovi stanovanja zelo žal, da v arhivu nimam shranjenih prej/potem fotografij prostorov, tega gotovo še enkrat ne zamočim pri sedajšnjem delu! Potrpežljivo, prosim.. :)

Za začetek pa okus po večernih gurmanizmih prvega ponedeljka v septembru tekočega leta!

(Tihožitje podklopjo.)

 (Krompirji v sauni!)

 (Zokijin jasen pogled.)




En zadovoljen pip vsem!(dragemu Lukatu in dragi Ani pa zelo iskren in zelo ogromen HVALA!*)


No comments:

Post a Comment